Episode 20

Alla vänder sig om och stället fylls sedan med en massa skrikande bieber fans. Vi kan inte röra oss, vi är helt omringade. Men det är inte bara en massa fans utan stället fylls även med haters. Dom skriker böööög! och en massa annat skit. Justin sitter bara där och kan inte göra någonting, personalen ber alla att lugna ner sig, men som om det hjälper, Jag ser några killar som tränger sig igenom folkmassan, först trodde jag att dom kom för att hjälpa oss men jag hade helt fel.


Killarna närmar sig Justin, jag ser hur ena killen höjer handen och kastar en glasflaska mot Justin...
Audrina; JUUUSTIN AKTAAA! DUUCKA!
Justin hinner inte reagera, flaskan träffar ryggen och nu låg det glassplitter överallt. Killarna försöker tränga sig förbi alla människor, när dom är någon meter ifrån oss så ställer sig Justin upp.
Justin; Vadfan håller ni på med egentligen? Är ni verkligen så dumma som ni ser ut?! Jag har inte gjort er någonting, låt mig vara förfan! Stick här ifrån!
Killarna; din lilla bög, du säger inte åt mig vad jag ska göra! jag slår dig om jag vill!
Justin; du är verkligen rubbad! du kallar mig bög även fast du ser att jag sitter här på en restaurang med min FLICKVÄN! Om det är någon som är bög så är det ju du,
Killen tänkte precis slänga ut sig någonting men helt plötsligt så ser jag bara hur de hela gänget dras ut ur restaurangen, någon hade kontaktat polisen och dom hade kommit, nu var det lite lugnare, dom flesta hade
blivit ut slängda, Justin sätter sig på sin stol igen och suckar.
Justin; förlåt, jag har förstört hela våran kväll.
Audrina; skojar du med mig? du har inte förstört någonting! vi kan åka här ifrån om du vill och äta på hotellet? plus att du blöder på ryggen.
Justin; nej vi stannar här, vi äter middag och sedan så hittar vi på någonting annat. Om det inte gör någonting för dig alltså?
Audrina; jag stannar gärna, men din rygg? din tröja är helt blodig.

Justin reser sig upp och går mot personalrummet, han kliver in utan att knacka, jag ser att han snackar med någon som jobbar där och sedan försvinner han in.
Jag undrade vad han skulle göra där inne, jag och väntade på honom ett bra tag men sedan kom han ut igen.
Justin; Sorry om du fick vänta, dom hjälpte mig med såret och jag fick låna en tröja.

Audrina; lugnt! snygg tröja hahah
Han tittade på mig och skrattade, t-shirten var vit och på framsidan stod det restaurangens namn.
Justin; Jag gör reklam för stället! när alla ser mig med den här tröjan kommer dom vilja komma hit!
Audrina; jo det är ju sant! men ska vi beställa vad vi ska äta?
Justin viftade lite med handen och några sekunder senare stod servitrisen där.
Servitrisen; nå?
Justin; en nr 5, och en sprite.
Audrina; jag tar en nr 8 och en cola.
Servitrisen; okej, det är klart om en liten stund.
Justin; vet du vart vi ska imorgon?
Audrina; no idea!
Justin; okej då får det bli en liten överraskning,
Audrina; men ååh!
Justin; hahaah, men du! vad ska vi hitta på ikväll?
Audrina; Jag vill bara chilla, vi kan hänga på rummet? spela kort, mysa?
Justin; som du vill,
Sen kom maten, jag hade beställt oxfilé med potatisklyftor och bea sås, ni kan nog gissa vad Justin tog..... Spaghetti med köttfärsås, som vanligt haha!
Medans vi åt så snackade vi om allt! sedan kom jag på en grej ,
Audrina; jag har ett nytt smeknamn till dig!
Justin; tell me!
Audrina; hårboll! HAHAHAHAHAHA
Justin; va haha?
Audrina; dina armhålor, och din andra lilla sak...
Justin; shit såg du?
Audrina; haha du blottade hela alltet! men det gör väl inget? du ska inte behöva skämmas inför mig,
Jag såg att Justin skämdes, han tittade bara ner i sin tallrik och rodnade. Efter ett tag när båda var klara så betalade Justin och sedan började vi gå mot en glassbar.
Jag kunde se en blinkande skylt lite längre fram och jag var helt säker på att det var där vi skulle stanna och köpa glass, Justin höll i min hand, han stannade och pussade mig lite då & då, när vi var framme så gick vi fram till kassan och började fundera över vad vi skulle ta för smaker,
  • Hinner inte skriva mer nu, sorry! måste iväg! om jag ser några kommentarer när jag kommer hem så kommer 21 upp ikväll! puss

Kommentarer
Postat av: tessan

det är dom som är bögar jävla haters!

skiiiit bra iaf, så jag tycker du borde skriva 21 ikväll :D<3

2010-11-30 @ 17:10:59
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla du MÅSTE skriva 21 ikv!! :D <33

2010-11-30 @ 18:03:19
Postat av: Anonym

hahaha hårboll xd

skiiit bra !!! kom igen 21 kan väl oxå komma upp ?? :D<3

2010-11-30 @ 18:07:48
Postat av: Julia

hahaha hårboll xd

skiiit bra !!! kom igen 21 kan väl oxå komma upp ?? :D<3

2010-11-30 @ 18:08:27
Postat av: Anna

ahahahhaaah

2010-11-30 @ 19:02:18
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Sara

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2010-11-30 @ 20:30:48
URL: http://bajsbarnn.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej! Jag har jämt nyss börjat med en Justin Bieber novell, läs gärna och kommentera vad du tycker! :) Tack på förhand men ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!

2010-11-30 @ 23:26:04
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Emilie

Omg! Du är så jävla duktig på att skriva! :) kan du inte berätta vad du heter?

2010-12-01 @ 20:25:00
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0