Episode 19

Justin började rota lite i väskan ( efter pengar ) sedan reste han sig upp och gick )
Tiden gick men han kom inte tillbaka? Jag vänder mig om för att se vart han är och där ser jag honom stå där med någon tjej? precis i det ögonblicket då jag kollar så pussar han henne på kinden, Vad håller han på med?!

Justin vänder sig om och jag vänder bort huvudet för att han inte ska se att jag precis kollat dit.
Några sekunder senare kommer han tillbaka med 2 cola burkar i handen, han ställer dom i sanden.
Audrina; Vem var det där Justin?
Justin; Selena..
Audrina; varför pussade du henne?
Justin; såg du?
Audrina; vad tror du?
Justin; vi brukar säga hejdå så, det är inget mellan oss.
Audrina; öh okej,

Jag lade mig ner på min handduk igen och satte på mig mina solglasögon, Vi badade inge mer efter det, vi låg bara och solade. Efter ett tag kollar jag på Justin, som åter igen har somnat. Han ligger på rygg med händerna under sitt huvud, och under hans armar ser det ut som en skog rent ut sagt! Jag säger ingenting, utan skrattar lite tyst för mig själv, sedan skakar jag lite på Justin. Klockan hade börjat bli rätt mycket, och vi skulle åka tillbaka till hotellet.

Audrina; Justin, vi måste börja röra oss.
Justin; redan?
Audrina; har du glömt bort tiden?

Justin sätter sig upp, vi börjar packa ihop alla våra grejer och lägger dom i väskan, sedan ringer han sin chaufför som kommer och hämtar oss.

I bilen;
Audrina; jag trodde att du var jätte noga med att raka dig..
Justin; vaaa?
Audrina; under armarna alltså, hahaha
Justin; heheh jag glömde göra det... Det gör väl inget?
Audrina; haha jag bryr mig inte, men skvallertidningarna kommer ha något att skriva om iaf.

Efter ett litet tag var vi framme, vi hoppade ut ur bilen och då ser vi Pattie.

Justin; mamma!

Pattie vänder sig om småspringer fram till oss.

Pattie: hej har ni haft det bra?
Justin; japp!
Pattie: så bra!

Jag och Justin gick upp på vårat rum och det första jag gjorde var att hoppa in i duschen, 10 min senare var jag klar. Jag gick ut med en handduk virad runt min kropp, Justin står precis utanför dörren, det var hans tur nu.
Innan jag fortsätter in i det andra rummet för att byta om pussar jag Justin och knallar sedan vidare. Väl inne i rummet så slänger jag handduken på golvet, jag tar fram underkläder och sätter på mig dom, resten fick vänta tills senare, jag orkade inte byta om nu. Vi skulle ändå åka om 1 timme. Jag torkar håret lite snabbt med handduken och går sedan ut i det stora rummet. Jag sätter mig på sängen och slår på tv:n. Och sedan hör jag bara en duns från badrummet och hur Justin skriker -- aaaaj!
Jag springer dit, men får inte upp dörren, fan att han hade låst!

Audrina; Justin?! vad håller du på med?
Jag får inget svar, han hörde mig inte. Jag springer och hämtar en liten peng ( mynt ) och försöker låsa upp, och det funkade. Jag slår upp dörren och där ligger Justin... på golvet.
- Vad håller du på med?
Han vrider lite på huvudet och ser att jag står där.

Justin; aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh! jag är naken! hallååå!

Han låg där & höll händerna på huvudet och blottade hela kroppen. Armhålorna var inte det enda han hade glömt att raka ...

Audrina; vad har du gjort?
Justin; jag halkade,
Audrina; ska jag hjälpa dig eller?
Justin; ah kan jag få en handduk?

Jag springer och hämtar en handduk, och när jag kommer tillbaka står han där och tittar på sig själv i spegeln. Men han hade kallingar på sig nu,
Audrina; här.
Justin; tack, asså du skulle garvat ihjäl dig om du såg! jag hade precis duschat klart och skulle kliva ur badkaret och så var det blött precis där jag satte foten,
Audrina; ahahahaha klantskalle! gjorde du illa dig?
Justin; jag slog i huvet, men det är lugnt,
Audrina; en kyss kanske botar smärtan?

Justin sket i handduken som jag hade hämtat och slängde den bara på badrumsgolvet, han var fortfarande blöt och det droppade vatten från hans hår, han närmade sig mig & 2 sek senare stod vi där, Jag i bh och trosor och han i kalsonger. Vi kysstes som aldrig förr, han drog med mig ut ut badrummet och slängde mig på sängen. Han lade sig på mig och vi fortsatte kyssas. Hans mjuka läppar masserade mina, långsamt. Jag gjorde likadant. Våra tungor rullade i varandras munnar. Vi kom inte längre än så, jag tittar på klockan och ser att bilen som ska hämta oss ska vara här om 20 min,

Audrina; vi får fortsätta när vi kommer hem! vi måste fixa oss nu.
Justin; vadåra?
Audrina; vi ska åka och 20 min.

Jag kutade in i det andra rummet och satte på mig en klänning, borstade igen mitt halvtorra hår lite snabbt och gjorde en lös fläta. Sedan sminkade jag mig och gjorde det som återstod. Justin bytte om och fixade sitt hår lite snabbt innan vi drog.
När vi kom ner så stod bilen redan där, vi hoppade in och chauffören började köra.
10 min senare;
Audrina; vart ska vi käka?
Justin; här,

han pekade ut genom fönstret,

Justin; du kan stanna här,

Chauffören stannade bilen och vi klev ut, vi gick hand i hand mot restaurangen.
Väl där så stannar vi, vi sätter oss vid ett bord och börjar kolla lite i menyn.
Sedan kommer en servitris, och det första hon säger när hon ser Justin är.

Servitrisen; OMG DET ÄR JUSTIN BIEBER!

Alla vänder sig om och stället fylls sedan med en massa skrikande bieber fans. Vi kan inte röra oss, vi är helt omringade. Men det är inte bara en massa fans utan stället fylls även med haters. Dom skriker böööög! och en massa annat skit. Justin sitter bara där och kan inte göra någonting, personalen ber alla att lugna ner sig, men som om det hjälper, Jag ser några killar som tränger sig igenom folkmassan, först trodde jag att dom kom för att hjälpa oss men jag hade helt fel.
- mycket folk var det somsagt..
  • skriv vad ni tycker om episode 19, alla ni som besöker bloggen kan väl slänga iväg en liten kommentar? så jag vet att ni uppskattar och gillar det jag skriver, det är få som kommenterar, och jag uppskattar det jätte mycket! fast det skulle vara roligare om alla ni som läser bloggen, skriver en liten kommentar :) tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2010-11-29 @ 23:20:20
URL: http://bajsbarnn.blogg.se/
Postat av: Tessan

Skiit bra! Nae tänk om dom slår han eller nått!:o

2010-11-30 @ 13:39:52
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: lovisa

cool header:D

2010-11-30 @ 14:47:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEER, MYCKET MER! :DD <3

2010-11-30 @ 15:10:59
Postat av: Anonym

Skit bra !!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-30 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0