Episode 18

Justins perspektiv;
Vad hade jag gjort? vadå jag? vad skulle jag berätta? det var ju HON?!
Jag tittar på Jasmine hon grät som ett litet barn, sedan ser jag Jasmines mamma..

Jasmines mamma; Ljug inte för Pattie Justin, berätta vad du har gjort nu.
Justin; Vad fan är det med er?!


Jasmines mamma; vad det är med oss? vi väntar bara på att du ska berätta sanningen,
Justin; ni ljuger! jag kan berätta precis allt! Jasmine har redan berättat allt för mig.
Jasmine; har jag?
Justin; skojar du eller?
Jasmine; jag har inte ens snackat med dig idag? jag bara stod där och så ser jag dig och du bah kommer fram och smäller till mig?
Justin; a men juste då var det ju verkligen! Du sa ju själv att det var du som hade skickat dom där tjejerna på Audrina och det var din mamma och manager som hade läckt ut mitt album för att tjäna pengar?

Jasmines mammas perspektiv;
Fan, hur kunde Jasmine vara så dum och berätta det där?! vad ska jag säga nu?

Jasmine; okej, jag berättade allting, och det där är sant!

Pattie släppte taget om Jasmine och stod där och tittade på henne med en förvånad blick.

Pattie; menar du allvar?
Jasmine; jag är verkligen ledsen, snälla förlåt.
Pattie: hur vågar ni ens visa er efter det ni har gjort?! jag ska prata med scooter,

Audrinas perspektiv;
Pattie gick där ifrån, likaså jasmine och hennes mamma. Jag och Justin gick in på rummet igen och ställde oss mitt emot varandra med händerna om varandras höfter.

Justin; nu var det där avklarat,
Audrina; herregud, vad kommer hända nu?
Justin; jag har ingen aning, antingen blir dom avstängda och ja sen vet jag inte.
Audrina; a men du, vad ska vi hitta på idag? vi har ju hela dagen framför oss!
Justin; vi kan gå och ta en fika, och sen kan vi dra till stranden och efter det kan vi åka tillbaka hit och byta om och sen äter vi en god middag!
Audrina; haha det låter bra!

Vi bytte om till badkläder, och jag satte på mig ett par shorts och ett linne över, sedan packade vi en liten väska med handdukar och lite sånt, 15 min senare så var vi på väg ut. Vi satte oss i en taxi och bad chauffören köra oss till Starbucks. Efter en liten stund var vi framme. Vi satte oss vid ett litet bord, och kollade lite i menyn vad vi ville ha, 5 min senare kom det en ung söt servitris.

Servitrisen: Så har ni bestämt er?
Justin; ja ehm jag tar en apelsin juice och en sån där chokladmuffins,
Audrina; Jag tar en citrondricka och en chokladmuffins.
Servitrisen; okej det kommer om några minuter.

Sedan rusade hon iväg, jag och Justin satt och snackade lite om allt möjligt. Han berättade om en konsert när en tjej försökte hoppa upp på scen, och han fick panik och så berättade han om en annan konsert då Ollg tjejen luktade sååå äckligt så att han höll på dö, jag satt bara där och skrattade, han berättade det så himla roligt!
Sedan kom servitrisen tillbaka med våra muffins och våran dricka, jag tog en liten tugga va min muffins, och den var jätte god! men sjukt stor! Det tog jätte lång tid för mig att äta upp den, Justin var redan klar..

Justin: Om du inte orkar så får jag den,
Audrina; Jag orkar inte mer nu så varsågod!

Justin lös upp som en sol, och slängde i sig det som var kvar av min muffins, vi drack upp våra drickor och sedan gick vi till stranden. Det fanns inga solstolar så vi la våra handdukar i/på sanden, jag tog av mig mina shorts och mitt linne, justin med. Jag satte upp håret i en slarvig bulle och tog sedan på mig mina solglajjer. Och där låg vi, jag och min pojkvän, världens underbaraste människa. Jag tittade på honom lite då och då, och han på mig. Efter ett tag kände jag att det började bränna lite på min kropp av all sol, jag såg lyfte lite på min bikiniöverdel och såg att jag hade fått en liten rand, jag hade ganska lätt för att bli brun så det var ju bra!
Jag började snacka lite med Justin, men han svarade inte. Jag trodde att han skojade med mig först men när jag lyfter bort hans solglasögon ser jag att han sover! jag kan inte hålla mig så jag brister ut i skratt och han flyger upp som en jag vet inte vad!

Justin; det är andra gången nu!
Audrina; HAHAHAHA förlåt men jag kunde inte hålla mig, ska vi bada?
Justin; haha, a sisten i!

Båda reste sig upp och vi sprang mot vattnet, jag stannade precis vid kanten och Justin vad redan i.

Justin; kom nu, annars drar jag i dig!
Audrina; jag kommer,

Jag gick i med ena foten men ångrade mig snabbt, det är svinkallt!

Justin; nä nu kommer jag och hämtar dig!

Han sprang emot mig och bar upp mig, sedan slängde han sig i vågarna med mig i famnen. Det var härligt.
Precis innan vi skulle gå upp och lägga oss och sola igen så tar han ett tag om min nacke och kysser mig, jag kände smaken utav saltvatten och apelsin, Efter kyssen så gick vi upp ur vattnet och la oss sedan och solade,

Justin; vill du ha något att dricka?
Audrina; en cola skulle sitta fint!
Justin; okej tillbaka om 2!

Justin började rota lite i väskan ( efter pengar ) sedan reste han sig upp och gick )
Tiden gick men han kom inte tillbaka? Jag vänder mig om för att se vart han är och där ser jag honom stå där med någon tjej? precis i det ögonblicket då jag kollar så pussar han henne på kinden, Vad håller han på med?!




Kommentarer
Postat av: tessan

!:o

vem?! nejnej :(

2010-11-29 @ 07:34:22
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEER!

2010-11-29 @ 10:09:13
Postat av: Anna

omg... :D

2010-11-29 @ 15:02:57
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG MERRRRRAAAA

O VILKEN HORA TJEJEN ÄR AHAHHA MEEEERRRR IAF

2010-11-29 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0