Episode 17

Jasmines perspektiv;
Jag måste berätta det här, jag måste. Inget kan stoppa mig nu. Han kommer ha all rätt i världen att hata mig, det vet jag. Jag räknar till tre sen smäller det. 1     2    3....


Jasmine; Det var jag som skickade dom där tjejerna på Audrina......döda mig om du vill!
Justin; VA?!

Justins perspektiv;
Det här trodde jag ALDRIG! Varför hade hon gjort så för?! Jävla skit!

Jasmine; är du inte arg?
Justin; Om jag är arg?! jag är jäääävligt arg ska du veta! varför gjorde du så?
Jasmine; Jag... vill ju att du ska vara min. Jag och dom där tjejerna kom överrens om att om dom gjorde det där som dom gjorde så skulle dom få träffa dig... Förlåt mig Justin.
Justin; du GLÖM DET! Jag fattar inte att du gjorde det. Har du något mer som du vill berätta för mig?
Jasmine; nej..

Justin vände sig om och gick, Men då skrek jag att han skulle..

Jasmine; Stanna! Jag måste berätta en sak till..
Justin vände sig om och gick mot mig.

Justin; vad ?
Jasmine; Det var min manager och min mamma som ehm, som gjorde så att ditt album läckte ut,

Justin sa ingenting utan stod bara där och glodde på mig och jag såg hur arg han var, han vände sig om och tänkte springa tillbaka till Audrina men i sista sekund så vänder han sig mot mig igen och ger mig en käftsmäll.

Jasmine; tack
Justin; rätt åt dig,


Audrinas perspektiv;
Undra vad dom snackar om, jag ska precis ta en klunk juice när jag ser Justin. Han går mot mig med arga steg och sätter sig sedan på sin stol.

Justin; NU äter vi innan jag freakar ut.
Audrina; öh okej..

Vi satt där och åt under tystnad, När vi var klara så tar Justin tag i min hand och drar med mig tillbaka till vårat hotellrum. Han sätter sig på sängen, och jag sätter mig bredvid. Jag hade ingen aning om vad han skulle säga. Ville han inte vara med mig längre eller vadå?

Justin; Det var Jasmine.
Audrina; Som gjorde vad?
Justin; Hon skickade dom där idioterna på dig! För att hon ville ha mig!
Audrina; vaa? gjorde Jasmine det? jag trodde vi var vänner hon & jag..
Justin; och inte nog med det, det var hennes mamma och manager som läckte ut mitt album.
Audrina; skojar du med mig Justin?!
Justin; nej varför skulle jag skoja om något sånt?

Audrinas perspektiv;
Jag kunde inte fatta det, hade Jasmine gjort såhär mot mig? och det där med Justins nya skiva? Människor gör verkligen allt för pengar!

Justin; mår du bra?
Audrina; ja, men gör du det?
Justin: nej jag känner mig så jäkla dum, det var ju mitt fel att du hamnade på sjukhus! jag är verkligen ledsen Audrina!
Audrina; hörru skit i det nu, jag mår toppen!

Justin tog ett stadigt tag om min midja och drog mig närmare honom, hans läppar mötte mina och vi gick från en lätt puss till en lång kyss och från en lång kyss till vilt hångel. Jag lade mig ner i sängen och han lade sig på mig. Vi avbröt det vi höll på med och låg sedan bara där och tittade på varandra.

Justin; Jag älskar dig
Audrina; & Jag hatar att du ska vara så jäkla oemotståndlig.
Justin; haha, jag trodde att jag skulle få ett '' jag älskar dig med '' tillbaka men icke.

Jag kysste honom, och sedan knackade det på dörren, Vi gick dit och öppnade , där stod Jasmine och Pattie.

Pattie; Justin, nu får du ta och berätta för mig vad du har gjort mot Jasmine!
Justin; vad jag har gjort?! det var ju hon so....
Pattie; Sluta ljug,

Justins perspektiv;
Vad hade jag gjort? vadå jag? vad skulle jag berätta? det var ju HON?!
Jag tittar på Jasmine hon grät som ett litet barn, sedan ser jag Jasmines mamma..

Jasmines mamma; Ljug inte för Pattie Justin, berätta vad du har gjort nu.
Justin; Vad fan är det med er?!


Kommentarer
Postat av: Anna

omg.. mer :D

2010-11-28 @ 20:15:20
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

MMMMMEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2010-11-28 @ 20:33:58
Postat av: Anonym

MER MERA MARAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2010-11-28 @ 20:34:43
Postat av: tessan

åååh jävla jasmine!!!

men alltid lika bra, kommer det ¨nån mer idag? :D

2010-11-28 @ 21:20:05
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

2010-11-28 @ 21:42:25
Postat av: Sandra

O M G M E R N U U U U U U U U U ! ! ! ! !

2010-11-28 @ 21:53:06
Postat av: http://jdbstories.blogg.se/

Cool novell! (: Vill du länka till min novell blogg om jag länkar till din ? (:

2010-11-28 @ 23:01:18
URL: http://jdbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0