Episode 25

Audrina; gggråter du?
Justin; nej, skit i mig nu,
Audrina; sssluta, jag kommer aldrig skita i dig du är allt för mig.
Justin; snälla lämna mig inte! jag älskar dig! någon kommer hitta oss snart! och vi kommer komma hem, din fot kommer läka och allt blir som vanligt! du får inte lämna mig, lova det! du måste kämpa.
Audrina; jag kämpar så mycket jag kan men det räcker inte, justin jag kommer försvinna..


Det högg som satan i foten men det sket jag i, Justin hängde över mig som ett litet barn. Jag ville inte lämna honom ensam här. Hur skulle han hitta hem? skulle någon ens hitta honom? Mitt huvud fylldes med frågor och jag fick panik, vad fan skulle hända med Justin om jag dog? Jag grep tag i hans arm, även fast jag inte hade några krafter kvar. Justin tittade på mig med stora ögon och vart chockad.

Justin; lever du?
Jag fick fram ett svagt ja till svar, men det jag ville ha sagt kom inte fram. Allt började domna bort, jag kände inte mina egna kroppsdelar längre. Jag visste vad som var på väg att hända och jag var så jävla rädd och besviken på mig själv. Justin fattade också, hans ögon fylldes med tårar, jag skulle tuppa av vilken sekund som helst men precis i det ögonblicket så hör jag ljudet av en helikopter precis över mig. Det lät iaf som en helikopter men hur skulle jag kunna veta vad det var när jag inte såg någonting?
Justin; Audrina! dom är här nu! Fattar du, dom är här för att hämta oss!

Justins perspektiv;
Var det försent nu? Helikoptern landade och ut kom 4 polismän, Dom kom springandes emot mig med ett leende på läpparna.

Polismännen; Här är du ju! Men gud så du ser ut, ska vi åka? Jag meddelar dom andra att vi har hittat dig så att dom inte letar i onödan.
Justin; ser ni inte flickan på marken?! Hon är nära döden! ni måste hjälpa HENNE inte mig! hon kommer dö om ni inte hjälper henne! Ni måste göra något nu innan det är försent!
Poliserna kollade på Audrina som låg på marken, sedan tittade dom på mig som om jag vore dum i huvet.
Justin; Vad glor ni på? hjälp henne!
Poliserna; ehm du, det är nog försent, titta bara på henne?
Justin; så ni ger upp? Bara sådär?
Poliserna; Justin lugna ner dig, du ser väl att hon redan är borta?
Justin; Det finns fortfarande hopp! Ni får inte ge upp! Hjälp henne nu säger jag!
En av poliserna gick fram och kände lite på Audrina, han flög upp och skrek,

; Hon lever! ring en ambulans helikopter nu! Vi kan rädda henne!
10 min senare så var stället fyllt med människor, poliser och ambulansmän. Dom bar in henne i helikoptern på en bår och jag hoppade in i samma helikopter som hon var i. Vi lyfte och sedan var vi på väg hemåt.. Mot ett sjukhus. Jag satt bredvid henne och höll i hennes hand, ambulansmännen försökte hålla Audrina vid liv.

15 min senare var vi framme, och sedan gick allt så fort. Audrina försvann in någonstans med tio tals doktorer, jag fick inte följa med, det enda jag önskade var att hon skulle klara sig, resten sket jag i! Jag sjönk ner längs med väggen i en korridor och satte mig på golvet med händerna för ansiktet. Precis som i filmer, jag satt där helt själv, satt säkert där i en timme, ingen hade kommit och meddelat mig om någonting så jag reste mig upp och knallade iväg till receptionen. Jag frågade efter rummet som Audrina hade hamnat i och fick vägbeskrivning, och gick dit. Dörren var stängd fast det fanns ett litet fönster, jag kikade in och försökte hitta Audrina. Jag hör fotsteg från både höger och vänster sida. Jag vrider på huvudet och ser doktorn, jag försöker läsa av hans min/blick. Sedan hör jag hur någon argt ropar mitt namn jag vrider på huvudet igen fast åt andra hållet och där går mamma, Scooter, Kenny och Usher. Dom närmar sig mig med bestämda steg och jag visste att jag skulle bli utskälld, mamma var skit arg. Det såg jag. Men struntade i det, det enda jag brydde mig om var Audrina. Doktorn hann fram före mamma och dom andra, han suckade och tittade på mig. Jag väntade bara på ett '' ja hon lever '' men han sa ingenting. Jag hörde att dom andra  kom närmare och närmare.

Justin; Men kan du bara säga hur hon mår!
Doktorn; Vi har gjort allt vi kan Justin, det ska du veta..
  • Vad ska hända tycker ni? ska det sluta med att hon dör eller ska den fortsätta?

Kommentarer
Postat av: Jen'

Det är så sorligt..Hon måste leva!

Det måste bli så!!! ;P

2010-12-22 @ 19:15:56
URL: http://myheartbelongs.blogg.se/
Postat av: Anonym

äntligen! ;)

hon får inte dö! och det blir nästan lite overkligt om hon dör bara för att hon trampar i en björnfälla.

2010-12-22 @ 19:30:04
Postat av: Anonym

levaaaa !!! <33333333333

2010-12-23 @ 12:23:33
Postat av: Anonym

levaaaa !!! <33333333333

2010-12-23 @ 12:23:46
Postat av: Anonym

levaaaaaa!!!!!!!!!

2010-12-23 @ 18:14:48
Postat av: Anonym

leeevvvaaa

2010-12-31 @ 19:21:45
Postat av: Angelica

Det kan inte sluta olyckligt!, hon MÅSTE leva vidare! Och du MÅSTE fortsätta skriva för jag bara älskar hur du skriver, så sjukt bra!

2011-01-04 @ 21:19:25
Postat av: Karin

nej hon måste få leva vidare!

2011-01-04 @ 22:09:03
Postat av: justindb

hon ska fan överleva varelse du vill eller inte! Haha, är lite besatt :D

2011-01-06 @ 20:35:52
URL: http://justindb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0