Episode 23

Nästa morgon;
Jag känner att jag ligger bredvid någon, allt känns så konstigt? jag har inga kläder på mig, bara underkläder. Jag ser mig omkring och sedan skriker jag, platsen jag hade hamnat på var...


Illa luktande, när jag såg mig omkring så såg Jag Justin, han hade bara på sig kalsonger, vi låg bland en massa svarta sopsäckar och lite annat skit.... Vi låg i  brun äcklig container.
Audrina; Justin! vakna!
Justin rörde inte en min, jag skakade på honom men han vaknade inte. Jag försökte hitta min telefon men kom sedan på att vi hade lämnat dom hemma. Jag var rädd. Vi var helt övergivna och det var inte en jävla människa på det här stället, vi det här laget önskade jag verkligen att vi hade haft alla fans här! Jag gjorde ett nytt försök och puttade till Justin, han sa eller gjorde fortfarande inget. Jag hittade sedan min kläder som var helt sönderslitna, jag satte på mig den trasiga klänningen och ställde mig upp i containern för att se om det fanns någon liten affär eller något, vad som helst? ingenting... jag undrde verkligen hur vi hade hamnat här, containern som vi hade hamnat i stod mitt ute på en åker, åkern bestod inte ens av gräs, bara äcklig lera och smutts, och sist men inte minst, döda djur.
Jag visste inte vad jag skulle göra,
Audrina; JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN SNÄLLAAA VAKNA FÖR I HELVETEEEEEEEE!
  • Hinner inte mer, sorry. Skriver när jag kommer hem. Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Spännande!

Du är så duktig på att skriva <3

2010-12-04 @ 16:41:42
Postat av: anna

ååååh, snälla kom hem så du kan skriva, det är skit spännande :DDDD <3333

2010-12-04 @ 21:35:50
Postat av: Emilie

MER MER :'D

2010-12-04 @ 22:28:54
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeeer

2010-12-05 @ 00:06:34
Postat av: Anna

Mer!! :D

2010-12-05 @ 14:21:34
Postat av: Anonym

Mer :D

2010-12-05 @ 14:29:49
Postat av: Anonym

MEEEEER! :DD

2010-12-05 @ 14:46:48
Postat av: amanda

Hejsan, gillar du Justin Bieber noveller?

Jag har nyss börjat skriva en.

Läs gärna den:)



Förlåt om du inte gillar sånnahär komentarer!

kram

2010-12-05 @ 16:09:43
URL: http://bieberbook.blogg.se/
Postat av: Sandra

du är sååå duktig :D mer <3

2010-12-05 @ 19:35:50
URL: http://ssandraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0