Episode 22

Audrina; justin, justin poliser!
Justin; va?
Stackars Justin som låg där i kallingar, han kröp ihop till en boll och försökte klä på sig, men det gick inge vidare..
Vi tittar upp och dom står och precis ovanför oss med förvånade och lite arga blickar. Det var tur att dom kom, jag var lite osäker på om jag ville göra det där just nu... jag var inte redo..


Poliserna vände sig om medans Justin satte på sig sina kläder,

Justin; jag är klar nu.

Poliserna vände sig om, jag satt fortfarande ner så jag ställde mig upp. Jag tog tag i Justins hand och höll i den.

Poliserna; vad  gör ni här? kan ni inte läsa? det står ju klart och tydligt på skylten att man inte får vistas här under en speciell tid?!

Justin; sorry, vi såg inte skylten..
Poliserna; vi borde nog ta med er till stationen..
Justin; neej snälla, vi ska resa här ifrån imorgon bitti, snälla?
Poliserna; vänta, är inte du Justin Bieber?!

Jag såg hur Justin sken upp som en sol, han trodde väl antagligen att dom skulle låta oss gå eftersom att han var känd.

Justin; JA det jag som är Justin!
Poliserna; där ser man, du grabben.. bara för den här gången, om jag hade gripit dig hade min dotter nog dödat mig, hon är helt galen i dig. Så idag är jag snäll.
Justin; tack!
Poliserna; men se till att gå här ifrån nu innan någon annan ser er,

Jag och Justin skyndade oss tillbaka och klättrade över muren. När vi var på andra sidan så promenerade vi tillbaka till där vi kom ifrån från hela början. Det gick mycket snabbare än vad det hade gjort på vägen hit. Vi höll varandra i handen ( som vanligt ) fast vi sa ingenting till varandra på hela vägen, när vi började närma oss Restaurangen som vi hade ätit på så tog Justin upp sin mobil och ringde sin chaufför.

Justin; han är här om 10.
Audrina; goodie!

Det började samlas folk runt Justin, typsikt! nu skulle vi aldrig komma här ifrån. Tjejerna drog och slet i hans kläder, och han for åt alla möjliga håll. Jag höll i hans hand men typ varannan sekund så kände jag att jag skulle tappa greppet vilken minut som helst. Justin vart lite småarg på alla som drog i honom så han skrek att dom skulle släppa och låta honom vara innan han ringer polisen. Sedan ser jag bilen som skulle hämta oss, det var samma som vi kom med. Jag drar med Justin och hoppar in i bilen. Fansen som stod utanför bankade på bilrutorna, skrek hur mycket dom älskade honom och en massa. Vi kom inte där ifrån eftersom att om chauffören började köra kunde någon skada sig. Efter några minuter så fick vi lite hjälp utav några vakter och då var det fritt fram att köra.

Justin; vad ska vi göra nu? eller ikväll?
Audrina; no idea babe, vad vill du hitta på?
Justin; oohh jag vet, något som vi egentligen inte får göra... men det är våran sista dag här i Hollywood så varför inte?

Jag undrade verkligen vad han tänkte, chauffören stannade bilen och vi hoppade ut. Vi gick in på hotellet och upp på vårat rum. Jag tog av mig mina dojjor och slängde mig på sängen, Justin kom efter och landade på mig.
Klockan hade blivit ganska mycket, vi skulle upp tidigt imorgon så vi var nog tvungna att gå och lägga oss, men jag undrade verkligen vad Justin hade för planer..

Audrina; nå berätta nu vad du ville göra?
Justin; du & jag kan smyga ut typ lite senare när alla sover och festa? asså vi behöver inte dricka eller något, vi kan bara dra ut och dansa! jag vet ett ställe.
Audrina; och du tror inte att dina bieber galningar kommer köra följa John?
Justin; det är privat ägt, så det är lugnt.
Audrina; hur ska vi komma dit? vi kan ju inte åka med din chaufför?
Justin: taxi hallå?

Vi bestämde oss för att vi skulle smyga ut vid 12, då hade alla gått och lagt sig. Det var typ 2 timmar kvar, så vi satte på en film och tittade lite på den. Jag råkade somna, likaså Justin...

1 tim senare;
Jag vet faktiskt vad som väckte mig, men när jag tittade på klockan så var det bara en halvtimme kvar tills taxin skulle komma.

Audrina: Justin vakna, skulle vi dra ut eller, isf ska vi dra om en halvtimme?
Justin; hur mycket är klockan?
Audrina; Ja om jag sa att det var en halvtimme kvar hur mycket tror du att klockan är då? knäppo
Justin; orkar inte räkna, är för trött.
Audrina; ska vi skita i att gå ut då?
Justin; nejnejnej! nu kör vi!

Justin flög upp ur sängen och sprang in på toan, han kom tillbaka 2 min senare.

Justin; var tvungen att fixa frillan, jag byter om nu. Ska du ha på dig det där eller ska du ta på dig något annat?
Audrina; jag ska byta om.

Vi gick in i det andra rummet där vi hade våra kläder. Jag satte på mig en svart kort klänning, på axelbanden satt det nitar, jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig för skor så jag satte på mig ett par svarta kilklackar och på själva klacken var det också nitar ( matcha klänningen ni vet ) justin satte på sig en vit V-ringad t-shirt ett par svarta skinnbyxor och ett par sneakers. Jag sminkade mig lite, struntade i att platta håret jag rufsade bara till det och lät det vara. Snyggt!
När båda var klara så smög vi ut, vi lämnade våra mobil telefoner hemma på hotellrummet. Vi tog hissen ner till entrén och utanför så stod våran taxi.

Justin; vi ska till V.I.P hollygalax.
Taxi snubben; ok,

Justin betalade och lutade sig sedan tillbaka i sätet. Det tog inte speciellt lång tid att komma till det där stället. När vi var framme så hoppade Justin ut ur bilen och jag gjorde likadant. Taxin åkte iväg och vi gick in på
''diskoteket''

Justins perspektiv;
nu ska hon få se på en som kan dansa!
Jag drog med henne in till mitten av dansgolvet och vi började dansa. Lite galet sådär men äsch! vi hade kul!
Låtarna som spelades var grymma, en av mina låtar spelades också en gång och då taggade vi till och tog i extra mycket. Audrina släppte loss och dansade som en, jag vet inte vad. Hon hoppade & studsade, viftade med armarna, och gjorde en andra massa danssteg. Jag log bara och dansade lika vilt jag med.
Efter att vi dansat ett ganska långt tag så frågade jag henne..

Justin; Ska vi ta en paus och ta något att dricka?
Audrina; sure! är jättee törstig!

Justin tog tag i min hand och drog med mig till baren.

Justin; vad vill du ha?
Audrina; kör på en redbull vodka!

Justin tittade bara på mig med stora ögon,

Justin; öhm okej!

Justins perspektiv;
Skulle jag verkligen beställa en redbull vodka till henne? vad är jag för en pojkvän då? jag bryr mig om henne, hon ska inte få dricka alkohol!

Audrina; asså jag drev! jag tar en cola -- sa jag och pussade honom på kinden.
Justin; haha jag tänkte väl!

Justin till bartendern; 2 cola tack!

Bartenderns perspektiv;
det där är ju Justin Bieber? vad gör han här? och vem är den där tjejen? fan vad jag hatar honom. Vet inte varför men jag bara gör det. Alla tror att han är så jäkla perfekt men jag ska visa dom. Ni kommer få se vad det kommer stå i alla skvaller tidningar imorgon....
Nu ska dom få sina drickor, men inte bara cola, jag tänker hälla i något annat...

2 min senare så serverade han oss våra drickor.

Bartendern; varsågod!
Justin och jag ; tack!

Vi satte oss vid ett litet bord, vi snackade och allt var som vanligt. Efter ett tag vart Justin lite konstig, han började tappa medvetandet? han lyssnade inte på vad jag sa, och han bara mumlade, några minuter senare så känner jag att samma sak håller på att hända mig. Jag vet inte vad det var? kanske var jag bara trött? men en kort stund efter det så hade även jag slocknat. Och allt snurrade..

Nästa morgon;
Jag känner att jag ligger bredvid någon, allt känns så konstigt? jag har inga kläder på mig, bara underkläder. Jag ser mig omkring och sedan skriker jag, platsen jag hade hamnat på var...


  • nu får ni kommentera och skriva vad ni tycker & tror kommer/ska hända! kom igen nu! håller på med 23! pussss, visa vad ni går för belibers eller hur man säger haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

omg xD

2010-12-03 @ 23:44:41
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: amanda

herregud..

mer ;O

2010-12-04 @ 00:02:00
Postat av: Anonym

OMB :o MER!!

2010-12-04 @ 00:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0