Episode 21

Jag såg att Justin skämdes, han tittade bara ner i sin tallrik och rodnade. Efter ett tag när båda var klara så betalade Justin och sedan började vi gå mot en glassbar. Jag kunde se en blinkande skylt lite längre fram och jag var helt säker på att det var där vi skulle stanna och köpa glass, Justin höll i min hand, han stannade och pussade mig lite då & då, när vi var framme så gick vi fram till kassan och började fundera över vad vi skulle ta för smaker,

Killen i kassan kände igen Justin men han sa ingenting, han knuffade till sin '' kollega '' som stod bredvid och viskade Justin biever, justin biever, både jag och Justin hörde så vi började fnissa lite smått.
När vi hade bestämt oss för vilka smaker vi skulle ha så sa vi det till han i kassan.
Justin; jag tar en strut med 4 kulor, päron, jordgubb, daim och ehm tuttifrutti!
Audrina; en strut med 3 kulor, polka, lakrits och blåbär tack!
Båda killarna som stod i kassan hjälptes åt med att att '' fixa '' våra glassar, dom började små tjaffsa lite om vem som skulle servera Justin, så ena killen tappade glassen i golvet, den andra skrattade bara och gav sedan mig min glass. Han som hade tappat glassen skämdes, det såg man tydligt.

Justin; ey it´s okey man! it´s okey, haha
Justin fick sin glass och vi knallade vidare , jag vet inte vart vi var påväg, vi bara gick, vi hade ett antal bieberfans efter oss som skrek som galningar, Justin bad dom att lugna ner sig lite, och det hjälpte faktiskt.....inte. Han greppade tag i min hand och började springa allt vad han hade! och jag flög efter, jag frågade honom vad han höll på med men han svarade inte, helt plötsligt så svänger han, han saktar ner lite och sätter sig bakom tunna,

Audrina; Vad vare där?
Justin; sshhh, jag orkar inte ha dom efter mig idag, vi sitter här i några minuter och sen så kan vi gå.
Jag hörde hur fansen skrek hans namn, men han svarade inte. Efter ett tag när vi inte hörde galningarna längre så
började vi gå igen, vi gick i några minuter skulle jag tro, vi kom fram till en stooooooor strand, fast det var inga där konstigt nog. Solen var precis på väg ner och vattnet låg helt stilla. När vi har kommit lite längre fram så ser jag en skylt.

Det stod;
Privat ägd, ring för att boka solstol/ar. Öppettider; 8.00 - 16-00.
Justin struntade i skylten och klättrade över staketet.

Audrina; vad håller du på med? Justin klättra tillbaka!
Justin; glöööm det! du får komma hit!
Audrina; tänk om stället är kameraövervakat?!
Justin; skojar du eller? vad kan hända! kom nu,
Jag tvekade lite men gjorde ändå som han sa, jag klättrade över till andra sidan. När jag stod på marken lade Justin sin arm över mina axlar och vi gick mot strandkanten.

Justin; ska vi ta en promenad?
Audrina; näääjeeee! inte nuuu,
Jag la mig ner i sanden och Justin la sig bredvid mig, vi kysste varandra ( som vanligt ) och det gick ganska hett till. Justin rullade runt så att han låg på mig och vi fortsatte att kyssas, lite mer ehm vad ska man säga?
'' vildare '' än vanligt.. Justin drog av sig sin tröja, och min med, han knäppte upp sina byxor och drog av dom också, jag visste vad han tänkte, jag hade aldrig gjort det här förut, och inte Justin heller. Skulle vi göra det? här på en sandstrand? jag visste inte om jag var redo.. Precis när han ska knäppa upp min byxor så ser jag några män klädda i blått typ? dom hade även reflexvästar på sig, männen går raskt emot oss, jag tänker efter lite och kommer sedan på!

Audrina; justin, justin poliser!
Justin; va?
Stackars Justin som låg där i kallingar, han kröp ihop till en boll och försökte klä på sig, men det gick inge vidare..
Vi tittar upp och dom står och precis ovanför oss med förvånade och lite arga blickar. Det var tur att dom kom, jag var lite osäker på om jag ville göra det där just nu... jag var inte redo..
( förlåt för att den vart så kort )
-- okej, riktigt så glada var dom nog inte plus att dom var bara 2 st.

  • ledsen för att jag inte har skrivit något idag! men imorgon lovar jag er! hela mina vecka har jag haft fullt upp med prov och allt så det har varit lite svårt att hinna med tyvärr /: imorgon har jag matteprov så ni förstår nog. Men jag gör mitt bästa! skriv vad ni tycker nu så har ni något att se fram emot imorgon haha :) btw! statistiken låg på topp idag! hoppas att ni nya '' läsare '' har kommit för att stanna :) puss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oooooh den e så bra!! :D

mer

mer

mer

mer

2010-12-02 @ 20:28:31
Postat av: Emilie

MER

MER

MER

MER

MER

MER

MER

MER

MER



:D



Du är bäst på att skriva, jag vill ha meeeeeeeeer!

2010-12-02 @ 20:34:26
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriiiiv :d

2010-12-02 @ 22:30:45
Postat av: Anonym

MER MER MER du är så braaa på att skriva!!!! =D

2010-12-03 @ 15:02:57
URL: http://myheartbelongs.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeerrrrrrr

2010-12-03 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0